Mackapärer..

japp har startat vissa elektroniska prylar idag ex.

*tvättmaskinen ska äntligen få jobba lite, den som ALLTID står still ... haha

*sen så tänkte jag köra igång damsugaren så inte den torkar ut, av
att stå helt oanvänd och damsugarpåsen frasarsönder av att inte
bli använd.. troligt va.....

*Inte att förglöma spisen, den måste jag ju testa i dag, se hur det går
att laga mat på den, ja jäklar har man en spis så bör den ju användas
åtminstonde någon gång..hehe

*Just ja, Diskmaskinen, jaaaaa den ska jag nog plocka in i så jag kan
starta den och se så den fortfarande fungerar, var ju ett tag sedan sist
den användes.....lol....

Fick ju en order i går att inte göra allt roligt på en och samma gång
för då tar ju det roliga slut så fort, måste ju försöka dra ut på det.....

Jepp därför ska ja nu gå och ta ett allvarligt samtal med min tvättmaskin,
få den att tvätta lite åt mig, eller egentligen  varför inte handtvätta=)
då drar man ju ut på det roliga i en evighet.......HAHA

Ja man har inte roligare än man gör sig...... ;-)

Tjing för nu... Ni förstår nog hur jag ska tillbringa en del av min dag!!..
om inte, tja då får ni nog fråga....

tjao

Men du vi syns när vi ses....


Kommentarer
Mamami

Hahahaha, vad bra att du tog min order på allvar, det skulle ju vara grymt tråkigt för dig om allt det roliga tog slut för fort :P

Kraaaam

2009-01-29 @ 18:17:23
URL: http://porrskrubben.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0