Lovley !! sweet !!! GLAD

ÅÅÅ snart så blir det av. Så underbart roligt!!
Detta är  nu efterlängtat, ska blir så j-la kul, gissa
om jag ska titta så ögona blöder, o träffa folk man känner.
Weeee.
Vad det är som ska hända??
Ja gissa det ni, de invigda vet.. haha
Men kan berätta det sen, så ni får hålla er små
nyfikna näsor i styr ett tag till. Men inte så länge.....
Den som väntar på nått gott......  haha
Men allt blev klart i går!!

Blåser kraftigt ute och är +4grader, liknar vår..
Men känns inte lika skönt i kroppen, men men
det kan man ju inte göra nått åt, annat än att lyssna på den.. Yeah.

Har följt några bloggar, den som startade mitt intresse är, monica A:s
blogg, hon som skrivit boken Mia, sanningen om gömda. ÅÅÅ
vilket liv det är lite över allt på dessa bloggar, dom kastar ord
endel hårdare än andra till höger och vänster i sina kommentarer.
Men man kan läsa väldigt mycket intressant...Try it!!

Och nu ska jag försöka ta mig i kragen och lägga in lite recept, men
det är ju inte lika roligt att "lägga" in i bloggen som att bara skriva "strunt".. HEHE
Och dessutom så är det ju ingen som verkar vilja ha , så varför ska jag egentligen??
Ska kanske döpa om bloggen, och skriva ny "press" Yeah.. wtf.... Why not..
Its my life !!!!.....

Tack gumman (M) för att du ids kommentera i min blogg, hehe nice,
men kanske tjänster och gentjänster  ;-)  hahahaha....

Kollade in THE SECRET, hehe go girl!!
Men känner jag vibbar av idetorka????
Eller det kanske bara är att du inte har hittat någon MUSA??
ÅÅÅ jag ska se om jag kan hitta någon åt dig som du fråga om..... 
Men ska försöka hitta nått vettigt, men frågan är ju OM det finns i dessa dagar.....

Vi ska kanske skicka ut en efterlysning, vad tror du om det.
PÅ våra bloggar, lägger vi ut den och ser om det blir något resultat,
desperat??? äh va fan, det vet jag inte om det är i dessa tider. Finns
de som är mindre storbjudna än du, dom tager vad som bjuds, och
nöjer sig med första bästa!!! TUR du inte är sån.
Nej du tror på detta med en efterlysning!!!

Nu ska jag dra. får se om jag kommer på något vettigt att skriva i bloggen
senare i dag.

Hey, vi syns när vi ses... huggs
werrans.blogg.se


Kommentarer
Mamami

Hehe.. Ja det kanske funkar med efterlysning, vad vet jag?! Ska nog prova det... Idag har jag vårkänslor så det står härliga till, skulle vara skönt att ha nån att "avreagera" sig på :P Men jag har lagt ut några trådar ;) Så vem vet?! Kan ju funka!

Vad roligt för er att det blir av förresten.. Tog ett tag innan jag fattade vad det var du dillade om :P Jag blir glad för eran skull!

Ha en superbra dag i varmgraderna!

Kraaam

2009-01-12 @ 12:53:06
URL: http://porrskrubben.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0