Ja jävlar vilken dag...

Har lagat mat till ett kompani idag, känns det som.
Här kan vi snacka "kedjad vid spisen" haha
Men fick lite dispans så jag kunde tvätta.....;-)

Fixade till min man fri frakt på nå grejor, som
skulle ha kommit i går trots det var utlovat,
och betalat extra för express....
Så dom satten in frakt pengarna på kredit,
och sen så kom varorna en (1) timme senare..
HAHA snacka om timeing....
Fan man e väl bra.. Magkänsla kallas det!!
För er som inte visste det....  hehe

Japp ikväll blir det grillat kött med pommes.
Vitlöksdressing på havre.. Mumms..

Tack (M) för din kommentar, hoppas du hittar tillbaka
nu trots omstylingen,, haha
Klart vi ska ha det bra, vi e ju vi ... ;-)   HAHA
Det blir ju hur som helst inte bättre än man gör det....
Eller vad säger du..
Hoppas du får en döhärlig helg, det låter då
så på planerna dina....
Bara du håller hårt i hatten, och gör
 inget som jag inte skulle ha gjort..... hehe

Nä nu alla glada ska jag gå och fortsätta,
Mp3:n är nu laddad med ljudböcker till max..
Middagen planerad, kan det bli bättre???

Kram och hugges

Och du , vi hörs när vi syns...

werrans.blogg.se


Kommentarer
Néa

hejsan! tänkte surfa förbi och personligen tacka för den fina kommentaren du skrev i min blogg, värmer fortfarande. och tänkte sedan säga att du verkar vara en väldigt stark och framför allt härlig människa!



ha det guld tills vidare!

mvh Néa

2009-01-23 @ 12:28:32
URL: http://oegonbadskopp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0