I like...

Jepp så var jag och M på stan i går, lördag, hade en riktigt härlig
nästan fönster shopar dag.
Blev två halsband och en skjorta!!
Hon hitta lite mer..
Riktigt roligt var det, surrade lös om både ditt och datt.
Tack för dagen, ser fram emot skeå....  ;-)

Vi "käkade" på ekbergs, men beställde då bara en sallad
utan köttbullar, mimosasallad och ost, då dessa innehöll saker
jag ej tål. Men skulle då få extra annat, glöm det, det blev ett
extra sallads blad tror jag, tallriken var inte ens halv....
Sen fick jag en "glutenfri" smörgås av grovt bröd till, smakade denna
skiva bröd, eeehhhh glöm jag tog mer än en tugga. DET var
inte glutenfritt, det har jag fått känna i dag kan jag meddela!!!!
Sen var det  då bara att plocka bort osten från tallriken oxå...hahahaha
 Men det var ju lindrigt, jämfört med mina sk. toabesök i dag, och magkrampen.....

over and out!!


Kommentarer
Mamami

Ujuj, det var inge bra att du har känt av brödet... Men det var ju som vi sa, det var alldeles för "fluffigt" för att vara glutenfritt!! Jag hoppas att det ger sig fort som rackarns då! Tack själv för den underbara dagen!! Det enda som saknades var en sjujävla fest på kvällen, då hade det varit den perfekta dagen :P Men det kan vi ju ta efter skeåresan!! ;) Ha det superbäst!

2009-01-11 @ 22:51:13
URL: http://porrskrubben.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0