Ett trasigt hjärta..




Ibland kan man verkligen få sitt hjärta sönder trasat av andra människor,
de som är släkt , syskon, ingifta syskon och vänner,
ibland gör dom det med flit och andra gånger kanske dom bara är otänkta..
Och ibland vet jag inte riktigt vad dom tänker med??!!??!!...
Eller hur dom tänker..

oftast kan dom ej förklara sin ståndpunkt, eller varför de gjort/gör som dom
gör,......

Dom säger så mycket, men visar något annat..

Ja jag vet inte på vilket ben jag ska stå längre..

Varför är det så här????

Ja man får väl hoppas det fixar sig, och viss gör det de, på
ett eller annat sätt.

Vilken tur jag har som är ändå välsignad med människor
runt omkring mig oss som älskar oss för de vi är.

Hos dom slipper man dubbelmoralen och lögner och svek.
Man slipper ha de som vänder en ryggen och vill inte kännas vid
en, de som inte ens kan önska god jul eller gott nytt år....

Jag hoppas de människorna kan vara lyckliga i själ och hjärta,
med vetskap om vad de gör. För det vet de...

Nej nu ska jag ut och måla klart det sista.

PS: Nyårsafton var härlig med "släkten" och barnen.
Åt gott , surrade och hade det mysigt.
Tack för den fina kvällen, trots grannars missöden
med smällarna, lite livsfarligt måste jag säga....


Kommentarer
Mamami

Jag säger bara en sak... RENSA, man kan faktiskt "göra slut" med "vänner" släkten är det ju värre med, men man ska ju aldrig vara med människor som får en att må dåligt! Oavsett om det är släkten eller vänner...Jag vet att det är lättare sagt än gjort, men det är lätt värt det!

Puss å Kraaam

2009-01-02 @ 13:44:34
URL: http://porrskrubben.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0