Dagen i ett nötskal....

Ja summa sumarum så har det väl inte hänt något
speciellt i dag.
Har pysslat på lite med allt möjligt i dag, även hunnit
med att sitta här ikväll :-)

Middagen var ett världsproblem... haha
Blev efter lite  "beslutsångest" :
Potatis, ris, korvstroganoff och mjölk/glutenfri
korv i currysås.   Haha vad som skulle bli en enkel
middag blev visserligen enkel, samma ingredienser,
ja nästan i varje fall, men alla 4 spisplattorna fick
jobba så det var  ju inte bara jag... haha

Tänk vilka världsliga problem man kan ha, ja
det kallas väl inte I-landsproblem för intet.......  ;-)

Kallt ute i dag, man känner hur tårna krullar ihop sig
i skorna när man gick ut, håret faller nästan av i kylan..
Nää så farligt var det väl inte, men nog jäklar bet det i
skinnet .. 

Well well, kan bara med glimten i ögat,
följa olika debatter på nätet, gode intressant.
Tur man har valet att inte lägga sig i, utan bara
stå utanför allt ramaskri och titta in....
Jepp det är ju det fina med internet i dagen läge..

Sen kan jag ju inte låta bli att kommentera (läs nu:
"i min egen blogg") de som bloggar och sen raderar
både inläggen och kommentarerna, vet jag skrev om
det i går, men hoppa över detta stycke om ni inte vill läsa... haha
Följt denna bloggen, och i går kväll när jag skulle kolla in den så är
flertalet inlägg borttagna... Jaaaa vad säger man.....

Näää nu ska jag inte tråka er med mer strunt "prat"

Vi syns när vi ses... Huggezz

carpe diem..

werrans.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0