Dagen D

Idag så var jag på stan och köpte två koftor och ett par jeans.
Har haft en irriterande trötthet i kroppen, tyvärr går den inte
att sova bort...
Ja ja har försökt ligga och vila, men inte känns jag utvilad.. hmm
Skit trist. Känns som om kroppen är överkörd av en ångvält efter
en match mot Tyson.. hehe.
Men det kan ju bara  bli bättre, ja men visst är ju hoppet
det sista som dör ut.. ;-)

Nä detta blir nog ett skittrist inlägg i bloggen, tyvärr
hittade jag inge intressantare att skriva om just nu.

aja, det löser sig...

Men du , vi hörs när vi syns..

Tjingeling.. huggez


Kommentarer
Kungen

ångvält är ovanligt nu för tiden ju :) när kommer du och hälsar på då? mvh Kungen och drotttningen

2009-01-17 @ 22:19:26
werran

ÅÅ kommer du och hämtar mig sååå kommer jag säkert å hälsar på;)

Å du Kungen, reveal yourself!!!

Försökte komma på vem du/ni är, letade på hitta.se och googlade, men va fan, inte hittade jag er... ;)

så kom med ett avslöjande, för emailen sa mig inte mycket..haha Tjing

2009-01-18 @ 11:50:41
URL: http://werrans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0