ÅÅ helgen i ett nötskal!!



Japp då har man varit på weekend safari i storstaden med maken, hehe
Kollat på massa hojjar, den ena läckrare än den andra..
Tur hotellet har kyl, så man kan göra egen matsäck med sig, annars hade jag
nog varit svinhungrig innan man gått  klart på mässan..
Mycket roligt, träffat folk man känner och dessutom stått och
sålt t-shirts=) hehe vad gör man inte för att hjälpa en rökare i nöd....haha

Lördagen bjöd på en hel del kuligt!!
Såg en mc eller ska väl säga cross/enduro show, där
dom, en kille och en tjej, körde i en rund bur, vad nu det kallas.
Men kan säga som så, svinigt duktiga var dom, kan ju även erkänna att
det kittlades i magen!!! hehe

Japp Och när jag stog där och hjälpte min rökare i nöden, så vem kommer förbi????
JO, Martin Melin med fru(sambo), han från robinson ni vet, dom var ju
även med i : du är vad du äter....
Och vad tror ni jag gjorde, kändis kåt som jag är......
Självklart springer jag fram och sliter tag i Martin med sambo, ber om autograf på
kroppen, var som helst bara jag fick den!!!!!!!!!!!!!

HAHAHA
NÄ DU DÅ KÄNNER DU INTE MIG!!!!
LUrad....

Kollade på dom som vanliga människor, och sen var det över, insåg bara att jag
kände igen dom, och kul att se att dom oxå var som vanliga människor..

Mycket trevlig helg vi har fått, och ett stort TACK till våra härliga och underbara
barn!!!

Dock så har kroppen sagt ifrån en hel del i helgen, fått kraftig värk i benen, fötterna och knäet..
Men man har fått hitta olika avslappnings ställningar för benen, och knapra lite
värkis tablettis, och sen så försöker man koppla bort smärtan, för jag vägrade
att den skulle få förstöra allt,
Visst har den förstört lite i helgen, men det kan man leva med... Inget värre... haha

Tack nea för din fina kommentar, den värmde mig mer än du kan ana..
Läste den i en stund av svaghet, men du fick upp mig, rakt av....TACK!!

Nää nu har jag bloggat nog för stunden, kommer nog mer allt efter som jag känner för det...

kram till alla vackra människor!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0