Tar tag i livet.




Japp nu efter några låga dagars tankeverksamhet,
har jag beslutat att ta nya starka tag om mitt eget liv!!

Det kommer ingen vänlig person och hjälper mig,
nej det måste jag klara själv.

Har nu kommit fram till:
vad jag behöver,
vad jag måste fixa,
endel jag måste ändra,
vad jag måste ha,
hur jag vill leva...

Nu måste jag komma på hur jag skall fixa allt detta....

Men skam den som ger sig, har jag lyckats fixa så mycket
i mitt liv hittills så ska du se att jag även fixar detta...

Men det har varit ett tungt uppvaknande,
kommer även att bli en tung väg att gå
 för att fixa detta.
För inget har ju varit speciellt lätt hittills..
Men jag vet ju att allt går,
bara viljan är stark,
och att man låter hoppets låga lysa,
helst ska den lysa stark,
men det kommer nog
på vägens gång
någon gång...
Bara hoppet finns kvar
som ett mål
som en tröst
som kärlek till dig själv...

Nu börjar det
LIVET....

Är så less att vara beroende av andra
nu är det slut på det!!

Men hey,
vi syns när vi ses
och
vi hörs när vi lyssnar =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0