Tacksamhet och uppskattning!!


Har vi visat i dag.

Varit runt med blommor och fika till berörda
människor, känns som om det är de enda
rätta att göra. Fast måste erkänna att det
känns som om det är för lite, men dom uppskattade
då gesten och vi deras hjälp och uppbackning!!

ja jag vaknade i natt och låg o grät, det blev¨
många omgångar, ja det (skräcken och chocken)
måste ju komma ut någon gång och på något sätt...
Men med det övriga som hänt så tror jag det tar
ett tag innan allt släpper.
Och om något blir som förr, ja det vet jag inte...

Mycket som har sårat och blivit totalförstört,
mycket som är  borta så som förtroende och
tillit, ärligheten är nog död där skulle jag tro...
Ja vette fan vad jag ska säga.. har inte ord kvar för
allt detta.. tagit musten ur mig..

Fick mycket support i går kväll av en vän, som skulle
kolla upp vilket stöd eller hjälp som går att få nu,
nått som underlättar kanske.
´Får se vad som framtiden ger.

nää ska gå nu.

Trust the inner you, it speaks the truth...
Belive in your self.


Tell the truth, its all that matters..
if not so tell it to your self,

They lies in your face and behind your back..
All they are saying is a fucking lie...
Belive in your inner self, it speaks the truth..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0