Överenergisk??

Nee tror inte det bara i behov av avslappning..
Så mitt nya projekt är  för i dag att börja sticka
sockar till mig själv. Jaaaa vi får se hur det går??
Blir  premiär för sockar, men skam den som ger sig.
Och garnet, ja det är inte sockgarn men allt går
bara man vill.. Så för ett första försök duger nog
allt..haha

Och nu ska jag gå och göra salladen till Lunch,
har redan lagt upp maskorna på stickorna så
efter salladsgörat ska jag sticka vidare..

Och till alla där ute i cyber rymden önskar
jag en trevlig helg, för alla kanske inte ids
kolla alla mina uppdateringar.... hihi..

Men men det kan ju komma dagar när jag inte
orkar blogga så bäst jag passar på nu..

Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0