Kräk less.. när ska det lugna sig?????


Ja jag måste väl säga att varje vecka nu sista tiden har livet
gett mig stora "fuck fingret "och hela händer och fötter..

Trots mycket disskusioner och tjafs så damp det ner
en frånvaro rapport i mailen i morse....

Jag måste bara säga:
FY FAN VAD JAG ÄR LESS ATT DUNKA HUVET MOT VÄGGEN!!!

Har försökt med det mesta men vad fan inget verkar funka....

Skit samma jag orkar inte tänka just nu!!!!!!!!!!!!!!!!





Roligare var ju i går kväll fick jag  mysa med lilla bebis N.
ÅÅÅÅ han är så mjuk söt och go...

Snart så flyttar hon upp...JIPPIIIIIII
Ska bli såå himla härligt..

Och dessutom innebär det man kommer att få hjälp och stöd av
henne inte nått man är van vid från "andra" direkt....

Blev sen natt  för oss, men vad gör det när man gosar med en bebis....

Lite jobbig natt däremot, mardrömmar och vaknade med kramp i magen..

Nej nu skriker magen, dock inte av hunger (tyvärr)
Måste springa...

tjing hej..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0