****

Ja tiden går fastän man knappt orkar, huvudvärken allan leker
kurragömma i skallen...

Ringt runt lite i dag, mailat osv..
Får se vad svaret blir..

Just det ja..

Fick brev/kallelse till dietisten, ja vad ska man säga??
Man ska inte ha bråttom eller ha dåligt i magen, fick tid
där den 24/4-09...... Inte visste jag att dom  har såååå
mycket att göra...

Ja herre gud vad jag behöver vila eller ännu hellre en
semester!!!
Kan ingen vänlig själ stoppa ner mig i ett kuvert och slicka
på ett gäng frimärken med en adress i ett varmt land...
Haha just ja.. kom ju just på att jag rymms inte i ett kuvert,
'ja ta ett förbannade paket då.. mig kvittar det!!

*****


Kommentarer
M

Jag hoppas att du kommer ihåg våran Skeå tripp?! det borde väl vara dags snart?

Kraaaam

2009-02-25 @ 22:13:55
URL: http://porrskrubben.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0