En trist nyhet till...


Storm i livet.. jaaa oj det hade varit lindrigt istället har man en tornado
med högsta styrkan och lite mer så man verkligen känner man lever,
och testas till max av människor i sin omgivning ...

ja inte fan blev jag förvånad över det
telefonsamtalet i morse.....
Är det inte den ena jävliga saken så
är det nästa, ja inte konstig man är matt
i hela kroppen med alla dessa "roliga" nyheter
och "spännande" telefon samtal...

Nu är det dax för en semester på ca 20år....
Undra om det skulle lugna de nerver som
fortfarande lever..???????

För man kan inte kalla att man har
lugna nerver, eller jooo det har jag nog,
nerver av stål, annars hade jag nog flippat
delux nu, för det är ju ändå "bara" magen
som har härdsmälta och ioch försig  hjärnan med....

Nu ska man försöka fixa det med, och
magen den visade insidan av tarmen....
Vred sig alltså ut och in, får jag inte tarmvred
snart så blir jag väldigt glad och räknar
det som en god nyhet....
Tror att det kan bli kontakt med läkaren snart
om inte detta ger sig...

japp känns nästan som om ingenting
kan chockera mig, eller förvåna mig längre...
Konstigt...
Eh nääää ,   inte riktigt..

Ja ja enligt vissa blods släktingar så tycker jag
bara synd om mig själv och lägger skulden
på mina problem på andra...
Ursäkta mig men här kommer en sen reaktion på
den meningen och kommentaren:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA DU VET INTE VAD PROBLEM ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tur dom fick ett så lindrigt liv, så dom slipper lida
och "anklaga andra".....

Nä nu är det färdigt med dessa bullshit!!

ÅÅÅ lite skönt ändå att få spy ut lite galla i dag,
det behövde jag efter dagens så kallade "nyheter"..

Ja jag lovar, får jag fler nyheter så hör jag av mig....

Jo det var så sant.

S-backa skolan, har jag just fått reda på, har begått
ett kraftigt tjänste fel, eller rättare sagt en av mentorerna.
Ursäkta mig, tror ni jag orkar mitt i allt detta strida med dom????
Ska i varje fall ringa rektorn och ta ett samtal, sen hoppas
jag det ordnar sig lite i varje fall......

Nu tror jag inte att något problem kommer hädanefter att
kännas tungt... hahahaha (skrattar sarkastiskt och ironiskt)

Får höra vad fk säger när dom hör av sig igen....
Funderar på söka anställning som psykolog hos
någon, jag vet ju då ett ställe som är i stort behov av en,
i varjefall efter måndagen.....=)=)=);P
Du vet M!!!!!!

Och här kommer ett fejkat:

Tjo hej lever pastej..

Nu ska jag vila och samla de krafter som finns kvar
efter magens uppror i morse...

Kram till mig, den behövde jag!!

Pusshej


Kommentarer
Mamami

Men alltså... Vad har hänt nu då vännen?? Nu MÅSTE det lugna ner sig!! Ring om det är nåt du/ni behöver hjälp med. Jag finns här!

Hahahahaha... Du är välkommen!! :P

Kram å pusshaj!

2009-02-12 @ 13:41:56
URL: http://porrskrubben.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0