Behandling??




Hittade detta på internet, kanske funkar det, måste testa!!!

Ett tips som jag först hittade på Ugglapraktikens hemsida en gång i tiden och sedan hittat i en bok om handakupunktur. Jag har provat detta ett antal gånger på folk som haft huvudvärk och i de flesta fall så försvinner huvudvärken eller lindras ganska bra.

På bilden kan du se var de olika punkterna sitter på handen. Tryck på det stället som motsvarar vart i huvudet det gör ont. Jag brukar trycka på båda händerna oavsett om huvudvärken sitter på ena eller båda sidorna av huvudet. Det brukar räcka med att hålla runt 1 minut eller tills huvudvärken avtagit eller försvunnit. Tryck ganska hårt med en nagel eller en penna.



Kommentarer
jennifer

Den bilden sparar jag. har ofta huvudvärk/migrän så ska ta och testa nästa gång ;D

2009-02-27 @ 14:47:04
URL: http://jenniferauvinen.blogg.se/
betty

de skalol jag prova...kopieraer de så jag kommer ihåg detta..pözzen..



hur e det annars då? såg dig å gubben å din dotter på coop för några dagar sen ni parkera vid oss jag satt i bilen då ni kom på handikapp..L

jag satt i en volvo V 70 som va igång..hehe

2009-03-03 @ 08:46:10
URL: http://bettyw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0