Baknings dax!!

Japp nu har jag varit duktig..

Har nu länge varit sugen på skorpor, lite jobbigt dessutom
när resten av familjen suttit och mumsat på skorpor och
jag inte får äta av dom.
Skulle köpa mig glutenfria skorpor, men det slutade jag
väldigt snabbt ut när en mini påse kostade nästan 30kr.

så jag har då bakat efter ett hittat recept skorpor i dag.
Både glutenfria och mjölkproteinfria..
Jäklar så goda dom blev..
Mannen min blev besviken när dom inte var till dom,
så nu är det beställt skorpor fast på¨lite billigare mjöl (vetemjöl)...
Så ska baka till famijen skorpor, men inte i dag..

Jepp så nu har jag skorpor i en plåtburk till att stilla mitt
skorpsug. Men man får väl vara lite försiktig med vad man stoppar
i lilla maggen.. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0