Bakning efter konstens alla regler;)

Jepp idag har jag bakat en glutenfri tårtbotten,
fyllningen bestod av hallonsylt och
mjölkfri marsankräm.
Och eftersom jag då ej tål grädde får jag hitta
ett nytt substitut så idag testas chokladpudding
på havremjölk..
En liten efterättstårta till helgen är väl inte helt fel.???

Annars har jag varit och hämtat ut mer medicin,
köpt ett par mjukisbyxor och förbi "svärmor" och kollat
på ett litet problem där...

Senare i dag kom hon förbi så vi satt å snackade ett tag
, skönt..

Tycker bara dagen har susat förbi i dag, och inget
har jag hunnit, inte ens vila en liten stund som jag behövt
för att orka vara social och vaken i kväll en stund.
Hade ju tänkt vi skulle se Yesman, ja vi får se vad som händer..

puss hej och ha en trevlig helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0