20090226 Torsdag

Ja så har en ny dag börjat med allt vad det innebär.

Vaknade 06,50 av mardrömmar, jipiiii så jobbigt
Gick ner satte på kaffet, släppte ut hundarna och
tog in tidningen som svärfar lämnat på bron..(lyx) hehe

Så nu har jag planerat att låta tvättmaskinen svettas i dag,
och eventuellt baka skorpor (igen jag vet men det var en strykande åtgång)


M jooo tack du jag vet det närmar sig en ske-å resa nu..
Behövligt oxå.. =)
För oss båda tror jag, lite internt skit snack och shopping.. hehe


Joo jag kan ju göra en efterlysning här på bloggen;-)

En tik hund max ålder 2år som behöver nytt hem,
Storleken på vovven som en mellan pincher eller högställd jackrussel..

Thats it for now, höres senare i dag,

hugges to ya all..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0