Lite mer av baken=)



Ja idag blev det mjuka tunnbröd i stekpannan.

Så till middag stekte jag upp det hemmagjorda kebabköttet
tillsammans med färska champinjoner och tomater, till det
serverade jag lök, paprika och sallad och allt rullades in
i mjukt tunnbröd med lite kebabdressing som jag gjort själv.
Det var nu super gott kan jag säga!!
Det äter vi gärna igen..

I går kväll kände jag myrkrypen i och utanpå kroppen, så det
blev en väldigt jobbig och orolig natt, det bara kröp och
var allmänt jobbigt.
Men dagen har då varit okey, det är ju bra.
Sedan att jag bakade i går och lite i dag är ju
bra, känner mig duktig som orkar det. Inte illa=)
Det är bara att passa på att göra saker medans man
orkar när man har bra dagar.
Men sånt är det många som inte förstår.. Men
det är deras problem;-)

Köpte mig tre böcker i måndags, verkade bra, så
nu har jag endel läsning när jag orkar läsa och får
läsil. Riktigt nice.

Var idag oxå och köpte födelsedags presenter till
två barn, japp en fyller på torsdag och nästa på fredag.
Så det blir riktigt firande=)

Men nu ska jag gå och filosofera i soffan en stund, och
kanske äta lite vattenmelon.

Men du vi hörs när vi syns.

Ta hand om er, och var ärliga !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0