Ja fy fan för vissa....

....
det är fan imig inte klokt hur vissa kan
göra sån jävla skillnad på sina barnbarn.

Dom skulle fira flickan som fyller 18år i förväg,
nu i helgen och ringa innan dom kom så hon
hann komma hem från pojkvännen. MEN inte
fan ringde dom inte!!!!!!!!!

Nä dom bara kom förbi och skyllde på andra
människor behövde pengar.. så då blev det
inte att dom "hann" ringa.... YEAH RIGHT!!

Sedan då till presenten....
Jo när sonen min fyllde 18 fick han en bil
med sammanlagt värde av 5000kr.
Och flickan: ja 9 virkade dukar, 1 virkad kökshanduk
1 par stickade sockar och 500kr och naturligtvis
- fick ju ej träffa sin mormor o morfar.....

Hur i renaste helvetet kan man ha mage, själ o hjärta
att göra en sån sak????
Svaret är nog, det finns inget hjärta, ingen själ eller mage
bara ett litet skithål är kvar ....

Underligt man blir besviken??

Och nej det handlar inte bara om grejjorna,
men dom har oxå en del i det hela, för skillnaden
har alltid varit så hära mellan barnbarnen, och dom har bara 3,
för ingen av mina syskon har barn....

Men även handlar det om deras sätt mot henne..
Dom har inte ens ringt henne nu, det dom har ringt
henne är väl ca 2 gånger i år.....

Nä nu är mitt mått rågat för sista gången, jag hade redan tagit
ett behövligt avstånd, men nu blir det jävligt mycket större!!!!!!!

Ja man kan ju verkligen inte beskylla dom för att älska ALLA
sina barnbarn, dom har även ett till, en flicka där oxå, som dom
inte bryr sig speciellt mycket om. Och vad händer med mina små
fina flickor, jo dom blir besvikna, bittra och lessna med all rätt i världen!!!!

Jag fattar bara inte hur dom kan göra detta mot dom, det är som
sagt rent fördjävligt!!

Har dessutom försökt få dom att förstå detta, att dom har fler än ett
barnbarn som vill ha en mormor o morfar som bryr sig, men det
har dom uppenbart fullkomligt skitit i. Ja vad säger man.


Någon som har råd att ge??

Men det är nog så att ingenting biter på dom, jag har ju försökt, fler
än en gång. Det är som att stånga huvudet i väggen, nej där ljög jag,
för när man gör det blir det ju en reaktion... man börjar blöda..
och får ont..

Nja man får nog bara släppa allt och lämna såna människor ifred,
och vara glad man kan göra egna val i livet som får en att må bättre.
Och att man vet med säkerhet att man ALDRIG kommer att behandla
sina barn eller barnbarn likadant!!!
Och nu har säkert vissa personer tankar om den sista meningen.
Har ni nått att säga så ta det då för en gångs skull med mig då...
För det har ni ju alltid varit för fega för!!

Nä nu ska jag gå och hitta på nått roligare att göra än att älta denna
skit, som jag nu ska försöka lägga bakom mig, och försöka få min
söta underbara dotter att få att lägga det bakom henne oxå..
Det ska vi fixa, vi får hjälpas åt, och hon har ju en tur att hon har
en så fin och snäll pojkvän !!



Men du vi hörs när vi syns.

//Werran


Kommentarer
betty

oj oj oj ja detta lät inte så kul å alldra minst för din dotter som måste känna av detta..Hujja beklagar verkligen..



Ja då jag har det bra har fått ny behandling den verkar börja bita nu fast det tog ju gode tid men kanske kanske hur e det för din del då?? bättre i kroppen eller? kram betty...

2009-08-09 @ 19:44:16
URL: http://bettyw.blogg,se
Anonym

hej hej jo tack jag trivs bra...köpter mig mitt egna nya liv med att inhandla en massa nya möbler...ler känns jäkligt skönt kan jag lova...

Jo det går ju som sagt upp å det går ju som sagt ner med med allt vad sjukdommen innebär samma som för dig...men jag ger inte upp....å det är det jag kommer vinna på...jag hoppas du har det toppen bra trotts allt du får utstå gumman....skulle va kul att träffas nån gång..va ju som sagt många år sen..hehe

2009-08-10 @ 11:18:31
URL: http://bettyw.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0