Hujjjaligen

vilken jobbig dag det varit.

Huvudvärk hela dagen..

Lekte helikopter i sängen hela natten och
kastade mig av och an..

Ja sånna hära dagar känns vekligen
kroppen ordentligt..

Har i varjefall hämtat ut mer medicin så
det inte tar slut.

Har sedan handlat, börjat på den nya dieten,
execlusions diet, så det är en ganska torftig kost
men det viktiga är ju att jag kanske får en mage och
tarm som börjar fungera igen, och inte bara
krampar och sväller varje dag.. mm mm

Lite jobbig och enformig är kosten för
tillfället, måste hitta på lite recept tror jag.
Och även köpa vitaminer på apoteket så
kroppen inte ger vika av vitaminbrist och
mineralbrister.. DET skulle då inte hjälpa
kroppen att stå emot värken eller få magen
att bli bättre..

Har legat i dag och lyssnat på regnet o åskan.
Läste en liten stund oxå.

Nä nu ska jag lägga mig igen, och få
huvudvärken att lugna ner sig lite ..

Kram på er alla mina vänner

Men du vi hörs när vi syns


Kommentarer
Anonym

Tack vännen fäör din komentar ja jag e nöjd men dom är avis..asg

2009-08-18 @ 20:37:42
Lotta

Hoppas det känns bättre idag

2009-08-19 @ 08:52:45
URL: http://www.lottaskrypin.se
werran

Jo tack det är bättre i dag, hur är

det själv då??

2009-08-19 @ 09:07:22
URL: http://werrans.blogg.se/
Lotta

Knallar på med jobb, sova, äta, städa osv :)

Nädå Allvaret med skolorna har ju börjat om så nu börjar allt vara tillbaka till normalt igen ;)

2009-08-21 @ 08:48:39
URL: http://www.lottaskrypin.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0