Fullspäckat..

Ja det känns då som om veckan är fullspäckad.

Idag ska jag till tandläkaren, och jag hatar tandläkaren..Ursch

På onsdag skall hunden till vetrinären för provtagning, får se om
han har problem med prostatan eller om det verkligen är sköldkörtelfel..
Ja bara han blir bra så är jag glad.

Sen på fredag ska jag till sjukgymnasten för axeln och knät.
Så får se vad domen där blir=)
Bara hoppas han kommer på nått så jag kan börja röra på mig
igen, motionera lite och så.

Men i övrigt så är det ju bara  bra, man får hålla humöret uppe och
glädjen , för nu har ju hösten börjat. Så nu är sista chansen att försöka
få laddat batteriet, men jag har väl inte så stora förhoppningar eftersom
batteriet blev ju inte ens kvarts laddat i sommar..haha

Nä det är bara bita i det sura äpplet och gå vidare. Ett steg i taget!!
Det blir säkert bra.

Idag så har jag nu dammsugit, bra bra. Har tvättat bort allt i förra
veckan, så än så länge är det nästan ingen tvätt, men det säger nog
bara pang så är korgen full igen=)

Ne nu ska jag gå och se vad mer jag orkar göra innan det blir att
lägga upp sig i tandläkarstolen och se vacker ut... hahahaha
Ja hoppas bara dom har kraftig bedövning så jag slipper känna nått,
för ALLT dom gör hos tandläkaren är för mig en plåga. Ja alla har vi våra
svaga pungter=) och tandläkaren är min....

Men du vi hörs när vi syns.

Och du:
Livet blev nog kanske inte den fest man trodde,
men medans den är här är det lika bra att dansa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0