Diet kost och vanor..

japp har nu kört den nya dieten i en vecka, och visst
märker jag skillnad. Lite annorlunda är det allt, och
man får verkligen anstränga sig och lägga ner mycke
energi till att hitta på maträtter som man FÅR äta.
Vill ju inte att det ska bli allt för enformigt. Men det blir
väl det ändå med tanke på att man gör en typ "gryta"
som räcker i flera dagar, och den äter man både till
lunch och middag, i veckan har jag hunnit med tonfisk,
kyckling (vilket jag inte tycker om, men jag har gett mig
fn på att fixa detta och om det då innebär att äta kyckling
så "so be it" det fixar jag=)) och nötkött.
Detta tillsammans med morötter, palsternacka, zuccini
och krossade tomater, alla grönsaker måste vara kokade.

Till frukost har det blivit det enda det "får" vara. Glutenfritt
knäckebröd, med gurka och örtsalt eller polenta gröt med
havre mjölk. Till mellis blir det riskakor och vattenmelon.

Thats it..

Men bra går det.

Har dock haft lite sämre energi och kraftig huvudvärk i veckan.

Men detta blir bra. för jag fixar det ju!!

Kramelikram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0