Baknings dax.

I dag ska jag baka tunnbröd, för nu e det slut... snyft
Har egentligen ingen lust, men magen tycker ju det
är ett bra bröd, så då finns det ingen återvändo.
Det går ju liksom inte att köpa detta brödet.
Men som tur är så är det mulet ute och då
känns det ju bättre att ha en liten bakdag.

Plockade in jordgubbar i går, jag och maken.
Rensade lite ogräs också, så det blev så fint.

Sen så försöker vi få våra hallonbuskar att
överleva flytten hit, men det är bara hålla
tummarna att dom klarar sig, vi får se
nästa år. Bara hoppas=)=)

Jag tycker så synd om människor som
anser att allt jobbigt och tråkigt ska man
inte kunna tala om, det ska sopas under
mattan och även att samma människor
aldrig kan inse dom handlar fel, det
är ju så otroligt tragiskt.
Men det är ju bara så att dom mår inte
bra i sig själva, eller de som finns i deras
närhet.  Tyvärr inser dom inte sin "sjuka"
sida.
Men jag är så glad jag har min underbara
familj och svärfar, DOM är guld värda!!

Ja nu ska jag gå och börja med bröd baket,
kanske kasta i mig lite frukost först som man
har någon energi, sedan så ska jag ha en
bra dag =)

Hoppas ni andra också får det!!

Hej svejs,

Men du vi syns när vi hörs.


Kommentarer
betty

tack öfr grattullationen gumman...å lycka till med erat bak..kram

2009-08-11 @ 13:00:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0