Torka

Jaaa lite bloggtorka har jag nog allt,
eller så är det att jag inte har tid att blogga=)
who knows....

Ja i varje fall så kan vi väl då börja med gårdagen:
Var på stan o handla, (kul va och intressant läsning=))
så det skulle finnas mjölk till frukost..
När vi var på öb ringde M och tänkte komma förbi oss, så
hon hade ju en bit att köra och vi var ju nästan klar så då var'
d ju bara för henne att kasta sig i bilen och he sig hit=)

ÅÅ trevligt hade vi, länge sen vi surra av oss tror jag;-)
lite behövligt..
Ja det blev grillat till middag, och sedan fortsatte surret till
ca 22.40 visserligen tror jag nog vi hade kunnat fortsätta
men hon skulle hem=) jaja jag surra väl ihjäl henne då haha

Gjorde upp lite planer oxå om framtida dagar=) vi får ju se
vad som sker i lilla byn så det kanske blir nått bihang med
på party;-)

Japp satt sen o såg filmen "the fog" på kanal6, jaaaa vad säger
man... boring.... gick o la mig vid tolv...
Men såg före det lite av survivor på400 det skulle jag kunna se
mer av, intriger me like haha

Ja gumman Tack för du kom å surra skit kul.
Men så har vi ju alltid det när vi träffs.. =)
Kanske är vi lika tokiga gaaaalna ibland haha

Så till dagen nu då....

Ja den startar nu, så inte fan tänker jag skriva
om vad som hänt ännu, ni får väl vänta o se
precis som jag ...... mwohaaaa


Kommentarer
Mamami

Tack för att jag fick komma, det var hur trevligt som helst!! Hade kunnat surra hela natten lång, men det finns ju gränser på hur men beter sig!! :P

Hmm, bihang, man vet aldrig vad som händer, vi kan ju hoppas iaf ;)

KramKram

2009-04-19 @ 15:28:38
URL: http://porrskrubben.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0