Sunshine

ÅÅÅ så underbart skönt det är när solen skiner.
Man blir så glad å energifull.

Men visst skulle jag vilja fara på en utlandssemester,
det har nu funnits i mina tankar väldigt länge..
Det är ju lixom nått år sen jag var iväg sist..
Skulle vara så underbart skönt o härligt att få
komma iväg på en 2veckors semester..
Bara få gräva ner tårna i sanden och njuta .

Men men nu sitter jag här och får njuta av sveriges
svala sol=)  för inte är det ju sommar riktigt ännu,
det märks minsann....
Men snart blir det väl att plocka in jordgubbar och
fixa till för ev, hallonris...
Ute i gooood tid me planeringen..


Men du vi hörs när vi syns..


Kommentarer
Mamami

Nog duger den svenska solen =) Men det är klart, jag kan följa dig om du far utomlands så du slipper fara ensam alltså å gubben kan du ju inte ta med dig utomlands... ;)

Btw, livet ÄR underbart!! =)

Kraaaam

2009-04-22 @ 09:25:00
URL: http://porrskrubben.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0