Härligt och gott



Till middag håller jag på  med en supergod köttgryta
med morötter, sötpotatis, purjo, lök, vitlök  mm.mm
Och naturligt vis kött...
Så resten av familjen får då potatis till, men
jag ska koka mig bovete till, det ska visst vara bra för
mage och tarm så jag kör hårt nu för att få en fungerande
mage och tarm.
Sen får vi väl se hur det funkar, men allt är ju värt det om
det funkar..

Ja vad gör man inte för hälsan =)

Har idag gjort massa roliga saker ;-)
ex. tvättat, vikt kläder, damsugit, vaskat osv.
Ja det borde ju finnas en gräns för huur roligt
man får ha egentligen..  ;-)

Nää tjingeling nu har jag inte tid att uppdatera
er mer för tillfället.

Men du vi hörs när vi syns;-)

Lots of Looove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0