Härliga Måndaag

Ja i helgen så var vi till arcusmässan, ganska kul
såg lite av Anna Skipper, men folk var  ju som hysteriska
för att få autografer. Hade tänkt ställa en fråga till henne
men skippade (haha) det. Jag fråga hennes andra medarbetare.
Men dom hade inte det jag ville ha utan mjölkprotein..

Sen blev det en tur till storheden.

Igår började jag  dricka fruktdrinkar till frukost,
jaa man måste ju prova sig fram och se vad
som är bra för mage/tarm, har ju liksom haft
kramper nu i 5 dagar, men dom minskade nu
när jag började äta mera mjuk mat så att säga..
Till drinken blir det psylliumfrön. Så hoppas
magen nu får må gott och även jag..

Sen var vi och hämtade ena skotern, för
nu är det skoterföret borta och det
går inte köra till stugan mer, det är bara
vänta på att vägen skall tina fram så vi får
fara dit med bilen .. ÅÅÅÅ vad jag längtar..

Wee så skönt.

Men du  vi hörs när vi syns


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0