Grattis!!



♥I dag fyller lillgumman 13år, så det blir
att fira med tårta och presenter.♥


Ja ja vi får se vad som händer i det vi
pratat om. Hoppas dom inte gör dig
besviken utan att dom kommer, fastän
vi hört det vi hört... Dom kan ju ha tänkt
efter...

Så idag ska jag göra tårtan, orkade ej göra
den klart i går.

Hade såna magkramper hela dagen i går,
och nu i natten.
"Possitivt" är ju att innom 3 månader ska jag
få göra koleoskopi (tror jag, stod inget sånt i
pappret från päs)
Har mycket värk oxå, tror dessutom jag har
nån jäkla infektion i kroppen, har feber
svettningar/svall.


Men du vi hörs när vi ses.


Kommentarer
Mamami

Hälsa Grattis Grattis till Stumpan från mig!!

Hehe, måste bara även om det är elakt... Svettningar och svall, klimakteriet?? fniss bli inte arg nu :P

KramKram!!

2009-04-02 @ 09:42:03
URL: http://porrskrubben.wordpress.com
werran

HAHA inte blir jag arg,så ung som jag är

blir jag inte drabbad av sånt!! hihi



Ska hälsa henne, du får gärna komma på

fika om du hinner och orkar.



Kramkram!!

2009-04-02 @ 10:07:03
URL: http://werrans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0