Glömska =)

Jaa tyvärr så har bloggen fallit lite i glömska dessa dagar.
Men va gör det...

Var ju som sagt till dietisten i går, inte tusan blev
jag klokare för det, hon blev men inte jag... haha

Har fixat lite grejor och avtal. skööönt..

Fixat med bilden som skall skickas ut..

ÅÅÅ gumman såå sööt du är.
Älskar ju dig med M.
Håller både tummar och tår för dig.
Ja allt jag kan håller jag;-)


Sen i kväll så har V varit här med lilla N.
ÅÅ lillgubben hade såna magknip, men
det fick vi  bort, man har ju lite vana med
barn som har ont i magen.. =)

Sen så i morgon blir det nog att fara på
mässa och fördriva tiden. NICE

Jaaa måste ju säga att livet är väldigt
härligt just nu, känns i luften och i
hjärtat hur skönt allt är.

Gulliga barn och underbar make, ja
det kan inte bli bättre juh!!

Men du , vi hörs när vi syns..


Kommentarer
Anonym

Det sket sig, men jag överlever ändå... Det är ju vååååår och livet leker!! =) Nu ser jag fram emot valborgs, om du/ni fortfarande är på?!

2009-04-26 @ 12:38:26
Mamami

Det var jag som skrev btw, glömde fylla i!! :P

2009-04-26 @ 12:39:25
URL: http://www.porrskrubben.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0