Äntligen


Tillbaka är jag nu med bloggandet.
Men visst har det varit skönt att vara borta
från allt vad internet o datorer heter..

Åkt lite skoter och solat, även hundarna
har åkt skoter=)=) två hundar i en nila pulka
vaddå bortskämda.. haha näää dom
var sååå jäkla söta.. kolla..



Påskhelgen har varit underbar,
ville inte fara hem kan jag ju säga...
Men man måste ju, vardagen rullar
ju så att säga på..

Tagit kontakt igen med MOF
får se vad som händer, hoppas
på något  possitivt, fick dock höra
lite tristheter i går när vi kom hem...
Ja ja det är bara vänta och se, inte
ska man måla fan på väggen fördet..

I dag har maken kopplat in en ny tvättmaskin,
så  nu blir det att tvätta av=)

Ja vet inte men det verkar som om kroppen är
inne i ett skov nu, både vad leder och tarmarna..
Har inte sovit ordentligt på flera nätter så känner
mig ganska slutkörd måste jag säga.. Men inatt
har jag beslutat mig för att jag måste få sova, så
då är det bara ta saken i egna händer..  =)



Kommentarer
Mamami

Goddagens!! Är på sprudlande glatt humör och tänkte dela med mig av lite glädje och kärlek!! Så... nu var det gjort!! :) Kramelikraaam

2009-04-15 @ 12:40:13
URL: http://porrskrubben.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0