Underbar dag.

Varit ute i det underbara vädret i dag. Känndes som en härlig vårdag!!
sååå skönt..
Skottat lite i dag, och busat med hundarna. Fixat till lite ute.. Men med
den ljuvliga luften så fick man känslan av att snart blir det sommar.... ;-)

Hoppas ni alla fått ha en skön julhelg med mycket mys.. Det har vi..

Tja sen har vissa things hänt, men jag orkar inte bry mig.
Accepterar att saker o ting är som människor väljer att ha dom,
och det är ju deras beslut, och något dom måste leva med. Puh inte jag....

Tjingeling på er.
Var rädd om varandra, och uppskatta kärleken!!

Huggs


Kommentarer
betty

Tack för dina komentarer..ja nog löser det sig nog med hanmed..hoppas jag får se vad doktorn säger nästa vecka nu..



Låter som om du haft en fin dag det e du ju då värld med så..ha det gott kramen

2008-12-27 @ 17:37:29
URL: http://bettyw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0