okey??....???....

Japp det har varit ett antal ganska jobbiga dagar nu, hoppas det ger sig snart....

I dag hade jag ide torka vad gäller middagen ... sååå ovanligt...
Men det blev en egen version av Stekt ris som alla älskade, vilken tur..
Jepp det var lite ditt och datt, får bara se hur magen min pallar med soyan..
Hehe det lääär jag ju upptäcka om det blev för mycket...

Fick ett julkort via mailen i dag, och det vill jag TACKA för.
Men undrar bara om det finns nått som heter "trasig vänskap", speciellt
när man aldrig fått veta skälet till att personen sagt upp vänskapen på
stående fot, trots man bönat och bett att få veta...
Ja men det går ej att grubbla för mycket på, för jag kan ändå inte göra
något åt det när jag inget vet. Sorgligt som fan (ursäkta språket) är det då!!!!
Vill i varje fall du ska veta att jag saknar det som en gång fanns, men
du har ju redan visat att du ej vill ha mig i ditt liv eller om det ej finns
utrymme för vänskapen (vad vet jag) och det kan jag ju ej göra något åt..
Men men som man brukar säga, var och en blir salig på sitt och
jag lever ju inte i din verklighet likaså lever du ej i min verklighet.

Japp idag har jag skickat julkort, dock via mailen, ej posten, sorry alla.
Men det är det jag har orkat med, orkade ej ens följa med till stan i dag..

Fått håret färgat. Blev jätte nöjd!!  Tack vännen!!!   Om du visste hur mycket jag uppskattar
när du ställer upp och hjälper mig.

Sitter här ensammen hemma förutom vovvarna ;) Resten av familjen är på vift, så jag ska lägga mig
och se lite tv nu när man har lagat mat och diskat undan.

Känns väldigt jobbigt dessa storhelger...

INGEN människa kan vara såååå dålig att man förtjänar den behandling jag får/fått!!
Men nu ska jag upprepa mig igen:

Var och en blir salig på sitt!
Det man ej kan förändra måste man acceptera!
Sanningen kommer fram till sist..... Det kan bara ta tiiiiid.....

Huggs and kizzez


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0