Ny dag, nya tag!!

ÅÅ vad roligt, har haft främmande i dag av M.
Så vi har suttit och surrat bort några timmar om ditt och datt. M  Bara du nu
börjar lyssna på kroppen och tar det lite lugnare!!!!.....
Jätte kul att träffa henne igen.

I övrigt har jag tvättat för ovanlighetens skull... haha

Och trots tre par sockar (två är tjocksockar), långkalsonger, byxor, långärmat, fleecejacka och
+20grader inne så fryser jag. Jaja så är det när man har dålig blod cirkulation.....
Får väl dra ett täcke över sig....

Har tagit fram en bok jag köpt och har tänkt börja läsa denna, men känns inte riktigt som
om jag orkar hänga med i texten. Får ta det sen kanske när lusten/orken faller på lite mer...

Kallt ute i dag och blåsigt, s****t väder, men men behöver ju inte gå ut... hihi

Fick veta av en släkting till mig att en nära anhörig låg på lasarettet och var ny opererad, men jag tror nog
om denna nära anhörig hade velat att jag skulle få denna information så skulle dom nog ha meddelat
mig själva. Och jag vet då dessutom inget mer än så. Inte ens om dom fått komma hem ännu.. Men det är
ju upp till dom....
Dom har nämligen svikit/sårat mig sååå otroligt mycket genom livet så att jag orkar inte bli sviken mer. Och
dom anser aldrig dom gjort nått fel, och då behöver dom inte heller ta på sig nått ansvar för saker som
händer eller be om ursäkt för deras beteende. Men jag klarar mig utan falska energi tjuvar, som uppenbart
bara bryr sig när det passar dom, och när dom har chansen att sticka in kniven och vrida om....
NÄÄÄÄ som vissa brukar säga: Släkten är värst...

Men visst har jag bra släkt, men den har jag gift mig till<3
Och dom kan jag säga finns verkligen där för mig och min familj, inget skitsnack eller nån som försöker
så splitt......
Tack!!!!!   
Dom har också sett på när/hur min sk. släkt behandlat mig och min familj, och dom anser att de dom gjort är
f****vligt....
Men blir dom lyckligare av att såra mig och de mina så .... Jag kan ju välja som jag gjort och inte ha kontakt med dessa
människor längre...  Och att dom någonsin skulle säga förlåt för det dom gjort, ja då tror jag nog H-vetet skulle hinna frysa till is innan det händer... haha
Och vissa av dessa släktingar vet jag inte ens vad jag har gjort dom, men det är ju nått jag inte kan hjälpa, har ju frågat utan att få svar. Och jag klarar mig så bra ändå....
Mitt motto brukar vara: Att förändra det jag kan, Att acceptera det jag inte kan förändra, och kunna gå vidare med livet
med vetskapen att jag gjort det jag kunnat ( mitt bästa) , och kunna hålla huvudet högt (menar nu inte högfärdigt ...haha)

Nu ska jag fortsätta med dagen ..

Kramizz


Kommentarer
betty

men gumman detta lär inte bra attd et kan vara så där..hujja lider med dig men vet hur läget kan vara..TYVÄRR

å falska människor finns det över allt bra du skiter i dom då dom behandlar er som skit

2008-12-11 @ 08:18:57
URL: http://bettyw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0