Julhandling ;)

Japp nu har vi varit på stan och handlat julklappar för allt vad vi orkade, och lite till. Då menar jag kroppsligt, för min kropp blev ganska mycket  tvingad av min hjärna, ville ju så gärna få detta bortgjort medans jag "orkade".
Visst är det kul att handla, men dock ganska jobbigt. Hoppas bara barnen blir glada, men nog brukar dom det.

Så nu är vi hemma och har även handlat mat till middagen det blir friterat kött och friterade räkor och ris, men det gör vi lite senare i em, blir väl att mysa lite nu när vi är barnlediga i kväll.
Sen så blir det ju full rulle.

Så nu är det bara att invänta julen och dessa mysiga julkvällar.

Är det någon där ute som har provat/prövar Tryptizol mot Fibro får ni gärna höra av er med erat omdömme angående
denna medicin, dess biverkningar och hur den fungerat på er!!
Är ganska osäker vad gäller den, har läst så mycket om dess biverkningar, visserligen individuellt, och jag brukar ju tyvärr vara denna person som är 1 på 100 000 som drabbas:(

Huggs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0