Juldagen.

Fick såå fina julklappar av mina barn och av min man.
Pengar av svärfar, alltid bra att ha.

Tack sååå jätte mycket, ni är underbara!! Tack gumman för de fina ängla nallarna med texten,

 det var såååååå otroligt fint!!!!

Fick även en lampa av mina föräldrar. Tack den var fin.


Nu blir det väl att äta julmat i dag med, men vad gör det, är ju sååå himla gott.
Hade gjort i går en romröra, gjord på havremjölk, såååå himla god till lax eller bara
på en smörgås..

Lämnade ut ett recept på godis och hon skulle höra av sig och säga om
dom blev goda och uppskattade, men har då inte hört nått ännu,
så då räknar jag med att ingen gilla dom.... Fast vad vet jag, detta är ju som
vanligt. Man tror att personen menar vad den säger, men visar annat,
hade ju kunnat svänga in och säga god jul när dom ändå körde förbi här,
men inte det inte...... Så verkar ju som om det inte riktigt stämde det hon sagt
om glädjen hon kännde....

Hade köpt två jätte stora ben till hundarna, haha, dom blev äntligen less på att gnaga.
Är nästan allt kvar i dag, och lilleman såg sååå kul ut med ett ben som nästan är längre
än han. haha.


God fortsättning på er alla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0