Första bloggningen;)

Har idag gjort  lite julgodis; Hallonkola doppad i choklad, Snickers bitar, o muslibars. Ja barnen blev glada över dessa godsaker. Dessutom är dom ju både mjölkproteinfria och glutenfria, eftersom jag har utvecklat glutenintollerans och mjölkproteinsallergi och detta kom nu i höstas strax före min Fibromyalgi blev diagnostiserad...

Ja men mitt i detta så måste jag ju säga att detta med att måsta byta kost så drastiskt har funkat (ja vad hade jag för val;))
Hittat mycket mat som är riktigt gott. Men dock ej lyckats baka något gott mjukbröd ännu, men det kommer väl någon dag när man orkar. Har liksom haft en jobbig period nu med värken, men de bättre dagarna har jag utnyttjat till att göra julgodis och kakor och julpynta.

Japp. Så jag försöker omvandla vanliga recept till g & m fria har funkat hittils.
Lägger in de recept jag gjort så snart jag orkar
Hojta om ni vill efterlysa nått recept.

Huggs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0