Borta.

Hmmm igår hade vi strömavbrott från ca kl. 10,15 till 15,00. så det blev några timmar med stearinljus.
Mysigt. Fast inte tyckte barnen det var kul. Dom blev dunderglada när strömmen kom och dom
kunde se tv igen.. Fast jag tyckte det var riktigt mysigt, ja det är ju vad man gör det till....

Ja i förra veckan fick jag ej tag i min läkare så  i morgon får man börja med nya "friska" tag.. . haha

Och i och med strömavbrottet i går så blev det  ju så att jag började med min nya bok; "snälla pappa, Nej" - av Stuart Howarth.  En sann berättelse. Ursch det kan jag säga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy f-n vilka människor det finns i världen!!!
Men det berättar dock om en stark pojke/man och hans uppväxt och liv.. Har snart läst ut den..

Och nu tycker jag att det räcker med snöfall... min man fick ju skotta hela dagen i går....

Nä nu ska jag gå..

huggs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0