23 december.. tankar och för sen önskan..

Jajjomän visst blev jag ordentligt förkyld nu lämpligt till jul. Kroppen värker och ömmar mer än vanligt pga förkylningen
får bara hoppas det inte blir långvarigt..

Har följt och läst lite om Monica Antonssons bok som just kommit ut, Mia sanningen om gömda.
Jepp den vill jag läsa, liiiite sent kanske att önska sig den i julklapp men man kanske ska tro på
tomten haha
Snääälla kan jag fåååå en sån i julklapp..   ;-)


I går ringde min syster, riktigt roligt att höra av dig, surrade minst en timme.
Hoppas receptet jag gav dig på julgodis blev gott och uppskattat av alla ätare... ;-)
Hoppas ER jul blir bra och ni får en fridefull jul med alla era nära och kära..


Sen skulle jag vilja passa på att önska alla mina bloggläsare ni som kommenterar
och ni som inte "ids"  EN RIKTGT GOD JUL!!!! För i morgon hinner jag nog inte,
och det förstår ni nog... ;-)


Till mina barn vill jag bara säga att mamma ÄLSKAR ER!!!

Till min son som inte firar jul hemma i år:
MAMMA ÄLSKAR DIG, DU ÄRALLTID I MINA TANKAR OCH I MITT HJÄRTA,
HOPPAS DIN JUL BLIR BRA OCH DU FÅR DET DU ÖNSKAT DIG.
VET ATT ÄNGLAR FINNS, OCH DOM VAKAR ÖVER OSS!!


ÄLSKAR DIG MIN SON, MITT HJÄRTA!!!!


Det var nog allt för nu.

Huggz and kizzez to all of you!!!

Juletid -stilla ro och frid och på himlen stjärna så blid
Det klingar av klockor och människor ler
En tid då vi tror på det goda vi ser


En tid att glädjas -att öppna vår boning
En tid för tillit och försoning
Ljus och värme -som kommer närmre
Änglar i höjden som hälsar vår Herre


 

Juletid -ro och frid


Det är tid att dela och tid att drömma
En tid att förlåta -tid för att glömma
Julen är här, kärlekens ord
ger hopp om att det ska bli fred på vår jord



Kommentarer
Mamami

God jul på er också! Jag tackar och bockar för det fina julkortet som jag fick på mejlen!! Som du vet så har jag inte gjort ett endaste julkort denna jul, men jag hoppas att det räcker att skriva det här!! GOD JUL!!!

Kraaaam

2008-12-23 @ 09:57:25
URL: http://porrskrubben.wordpress.com
Weronica

Klart det räcker gumman, vet ju hur du har det ;-)

God jul på dig med!!

2008-12-23 @ 11:41:19
URL: http://werrans.blogg.se/
Lotta

God Jul på er!

2008-12-23 @ 12:43:29
URL: http://nilema.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0